Dolgu ile Terleme Tedavisi

Terleme sorununa çözüm bulmak için terleme karşıtı deodorantların kullanımı ya da sıklıkla duş almak yetersiz kalabiliyor. Özellikle aşırı terleme problemi yaşayanlar kötü kokudan da kaynaklanan pek çok sıkıntı nedeniyle sosyal yaşamlarını dilediği gibi sürdüremiyor. Bazı kişilerde psikolojik sıkıntıları dahi beraberinde getirebilen aşırı terleme sadece vücudun belirli bölgelerinde meydana gelmiyor. Ellerde, koltuk altında, boyunda kısacası vücudun pek çok bölgesinde meydana gelen terleme ve beraberinde gelen sıkıntılar kişilerin iş hayatını dahi olumsuz etkileyebiliyor. Medikal estetik alanında sıklıkla kullanılan dolgu uygulaması, kalcı olmasa da terleme problemine çözüm olabiliyor.

Dolgu ile Terleme Tedavisi Nasıl Yapılır?

Aşırı terleme sorunu yaşayanların başvurduğu dolgu ile terleme tedavisi her geçen yıl yaygınlaşıyor. Bu işlem medikal estetik alanda yıllardır başarılı sonuçlar elde edilmesini sağlayan dolgu enjeksiyon yöntemi tercih edilerek gerçekleştiriliyor. Deri altına dolgu maddesi gönderiliyor. Bu dolgu maddesi vücuda hiçbir zarar vermeyen ve uluslararası alanda bir otorite olan FDA tarafından da onaylandığı için güvenle kullanılabiliyor. Deri altına iletilen dolgu maddesi terleme uyarısında bulunan kolinerjik sinirlerin iletisini durduruyor. Ter bezlerine iletilen ve terlemeye neden olan uyarının durması, terlemeyi ve terin dışarı atılmasını da durduruyor. Aynı zamanda daha az terleme talebini de karşılayabiliyor. Ter bezlerine ya da sağlığa hiçbir zararı olmayan dolgu ile terleme tedavisi sadece koltuk altına uygulanabilen bir yöntem değil. Terlemenin meydana geldiği vücut bölgelerinde de güvenle uygulanabiliyor. Her kadınlar hem de erkekler bu tedavi şeklinden faydalanabilir. Bu sayede terleme ve kötü koku sorunlarından gayet kolay bir şekilde kurtulabilirler.

Vücudun sadece bir bölgesine dolgu ile terleme tedavisi uygulanır mı?

Elbette. Sadece koltuk altına ya da sadece ellere bu tedavi uygulanabilir.

Dolgu ile terleme tedavisinde koltuk altı dolgusu ne kadar sürüyor?

En fazla 20 dakika içerisinde tamamlanan bir işlemdir.

Koltuk altı için dolgu ile terleme tedavisi etkisi ne kadardır?

Yaklaşık 8 ay etkilidir.

Dolgu ile terleme tedavisi zararlı mı?

Vücuda ya da sağlığa hiçbir zararı yoktur. Güvenle uygulanabilir.

Dolgu ile terleme tedavisi tekrarlanabilir mi?

Etkisi sona erdiğinde yeniden uygulanabilen bir tedavi şeklidir.

Dolgu ile terleme tedavisi acı verir mi?

Uygulama öncesi uygulama yapılacak bölgeye anestezik krem sürülerek uyuşturulur. Böylece acı hissedilmez.

Dolgu ile terleme tedavisinden sonra ağrı olur mu?

Hayır, ağrı oluşmaz.

Dolgu ile terleme tedavisi iz bırakır mı?

Ciltte iz bırakan bir uygulama değildir.

Dolgu ile terleme tedavisi pansuman gerektirir mi?

Bu işlemde kesi ya da dikiş olmaz. Dolayısıyla pansuman gerekmez.

Koltuk Altı Terlemesi ve Dolgu Tedavisi

Terlemeden şikayet edenlerin en çok rahatsız olduğu bölge koltuk altında oluşan terlemedir. Kıyafetler tarafından emilen ter, dışardan belli olduğu için çok sayıda kişi bu şikayetle sosyal yaşantısını dahi minimal düzeyde yaşamak zorunda kalabiliyor. Koltuk altı, ter kokusunun en keskin ve yoğun olduğu terleme bölgesidir. Dolayısıyla terlemeye bağlı olarak kötü koku oluşması da hastaların şikayetleri arasında yer alıyor. Bazı kişilerde hafif bir stres yaşamak dahi koltuk altında ciddi seviyede terlemenin başlaması için yeterli olabiliyor. Koltuk altında dolgu ile terleme tedavisi uygulamasında ter bezleri geçici olarak devre dışı bırakılıyor. Vücudun direncine göre hafif çalışması sağlanıyor ve bu sayede terlemeyi tamamen kesmiyor. Terlemenin tamamen kesilmesi sağlıksızdır.

Neden İsveç Klinik?

İlk İletişim

Size özel atanan Estetik Maker’ınız ile nasıl bir süreç geçireceğiniz konusunda detaylı bilgi alarak sizin için en doğru olabilecek operasyon değerlendirme testine yapıyoruz.

Planlama & Rezervasyon

Burun estetiği hakkında resimlerinizin incelenip planlamanız yapıldıktan sonra ücretsiz randevu alarak doktorumuz ve Estetik Maker’ınızla ön görüşme yapıyor sonuca birlikte karar veriyoruz.

Estetik Maker

Beklentilerinizi dinleyerek size nasıl çözüm üretebileceğimizi Estetik Maker’larımız doktorlarımızla görüşerek konu hakkında sizi bilgilendiriyor ve tüm sürecinizi yönetiyoruz.

İsveç Tekniği

İsveç bilim adamlarının keşfettiği kişiye özel burun estetiği için özel hesaplamalar ile doğal ve en doğru sonucu yakalayarak operasyon süresini kısaltmayı hedeflemektedir.

Dolgu ile Terleme Tedavisi Fiyatları

Terlemeye uzun süreli bir çözüm sunan dolgu ile terleme tedavisi fiyatları kişiye göre farklılık göstermektedir. Hastanın terleme şikayetine konu olan vücut bölgesi, terlemeyi azaltmak için kaç kutu dolgu maddesi enjekte edilmesi gerektiği gibi hususlara bağlı olarak dolgu ile terleme tedavisi fiyatı farklılık göstermektedir. Bu nedenle net bir fiyat belirtmek yanıltıcı olabilir. Kliniğimizi arayarak muayene olabilir ve dolgu ile terleme tedavisi fiyatını öğrenebilirsiniz.

İyileşme Süreci…
Terleme sorunu ve beraberinde yaşattığı olumsuzluklardan kurtulmak için dolgu ile terleme tedavisini güvenle seçebilirsiniz. Çünkü bu işlem cerrahi bir operasyon değildir. Cilde kesi uygulanması ya da dikiş atılması söz konusu olmaz. Sadece çok ince olan enjeksiyon iğneleri yardımı ile cilt altına dolgu maddesi iletilir. Bu tedavi uygulamasından sonra klinik istirahate ya da evde istirahat etmeye gerek olmaz. Uygulamadan sonra sadece 3 ila 4 saat uygulama yapılan bölgeye krem ya da deodorant benzeri ürünlerin sürülmemesi gerekir.

Aşırı Yüz Terlemesi İçin Dolgu Tedavisi

Çok sayıda kişi koltuk altının yanı sıra yüz bölgesinde de aşırı terleme meydana gelmesinden şikayet eder. Kafa ve yüz bölgesinde meydana gelen terleme çoğu kişide herhangi bir sağlık sorununun habercisi değildir. Bu kişiler yapılan tetkiklerle hormonlarında, ter bezlerinde ve ya da farklı bir alanda sağlık sorunu yaşamıyor olmalarına karşın terlemenin fazla olmasından yakınır. Her 100 kişiden 3’ünde görülen ve genellikle ergenlik döneminde başlayan yüz terlemesinin yaklaşık % 40’ı genetik unsurlar neticesinde ortaya çıkar. Stres ya da heyecan gibi duygu değişimlerinde artan, soğuk havalarda dahi ortaya çıkan yüz terlemesine karşı da dolgu tedavisi uygulanabilmektedir. Saçlı deriye enjekte edilmesi yoluyla gerçekleştirilen bu tedavi terlemenin minimum düzeye indirgenmesini sağlayabilmektedir. Günlük hayatı olumsuz etkileyen yüz ve kafa terlemesi probleminden uzun süreliğine kurtulmak için sadece yarım saatinizi ayırmanız ve kliniğimize başvurmanız yeterli olacak.

El ve Avuç İçinde Terleme Sorunu

Sadece hafif bir heyecan ya da hafif bir stres yaşama durumunda dahi ortaya çıkabilen el ile avuç içinde terleme, dolgu uygulaması ile uzun süreliğine ortadan kaldırılabilen problemler arasında yer alıyor. Genellikle iş görüşmeleri ya da sınav gibi etkinliklerde önce yoğun bir şekilde ortaya çıkan el ve avuçta terleme kişinin sosyal hayatı kadar özel hayatını da olumsuz etkileyebiliyor. Tokalaşmaktan kaçınma gibi sorunları da beraberinde getirebilen bu problemden kurtulmak için dolgu ile terleme tedavisinden faydalanılabilir. Ellerde yaklaşık 10 ayrı bölgeye dolgu enjeksiyonu yapılması şeklinde gerçekleştirilen bu tedavi 1 yıla kadar uzayabilen bir etki süresine sahiptir. Ellerde ve avuç içerisinde terlemeye sebebiyet veren ter bezlerinin felç edilmesi yoluyla terlemeyi ortadan kaldıran ya da minimuma indirgeyen bu tedaviden dileyen herkes kolaylıkla istifade edebilir.

Ayaklarda Terleme Sorununa Dolgulu Çözüm
Ayak kokusuna neden olan ve çoğu kişinin aşırı terleme şeklinde yaşadığı ayak terlemesi problemi dolgu uygulaması ile çözülebilen terleme sorunları arasında yer alıyor. Ayak terlemesi sorunu yaşayanlar da tıpkı ellerde terleme yaşayanlar gibi aslında hormona bir rahatsızlığa sahip değildir. Ter bezlerinin sayısında ya da büyüklüğünde de bir sorun olmadığı halde terleme sorunu yaşayabilirler. Bu durumda ayak bölgesine yapılan dolgu enjeksiyonu ile yaklaşık 1 yıla kadar uzayabilen bir süre içerisinde terleme problemi ortadan kaldırılabilir. Sıklıkla çorap ve ayakkabı değiştirilmesine sebebiyet veren ayak terlemesi sorunu ortadan kalktığında ayak kokusu sorunu da geçecektir.

Dolgu ile Terleme Tedavisi Nasıl Etki Eder?
Herhangi bir yan etkisi bulunmayan ve dileyen herkesin güvenle tercih edebileceği dolgu ile terleme tedavisinde ter bezlerinin uyarılması engellenir. Bu işlemle ter bezlerine herhangi bir zarar verilmez. Sadece ter bezlerini ter üreterek vücuttan dışarı atması için aldığı sinyaller önlenir. Bu sayede terleme gerçekleşmez ya da minimum oranda gerçekleştiği için kişide herhangi bir rahatsızlığa sebebiyet vermez. Uygulama esnasında sadece anestezik krem, enjektör ve dolgu maddesi kullanılır.

Dolgu ile terleme tedavisi ter kokusunu önler mi?

Ter kokusu terleme neticesinde oluşur. tedavi, terlemeyi önlediğinden ter kokusunu da önler.

Dolgu ile terleme tedavisi riskli mi?

Herhangi bir risk barındırmaz, güvenle uygulanabilir.

Terleme tedavisinde kullanılan dolgu maddesi zararlı mı?

FDA tarafından onaylanmış dolgu materyali kullanılır. Zararlı olmadığı kanıtlanmıştır.

Dolgu ile terleme tedavisi için uygun zaman nedir?

Dilediğiniz zaman yaptırabilirsiniz. Hastalar genellikle yaz öncesinde tedaviden faydalanır.

Dolgu ile terleme tedavisi ilaç kullanımını gerektirir mi?

Ağrıya neden olmadığından ağrı kesici ilaç kullanımı gerekmez.

Dolgu ile terleme tedavisi enfeksiyona neden olur mu?

Steril ortamda hijyen kurallarına uyularak yapılan işlem enfeksiyona neden olmaz.

Terlemenin kalıcı tedavisi yok mu?

Ameliyat ile terlemeye kalıcı çözüm getirilebilmektedir.

Dolgu ile terleme tedavisi periyotları ne olmalı?

Hastanın şikayeti doğrultusunda hasta tarafından belirlenen bir periyotta tedavi tekrarlanabilir.

Terlemeyi önleyen dolgu maddesi dolgunluk yaratır mı?

Hayır. Sadece ter bezlerine ileti gitmesini önleyecek miktarda dolgu malzemesi kullanılır.

Dolgu ile terleme tedavisi kızarıklığa neden olur mu?

Hafif kızarıklık oluşabilir. Kısa sürede kendiliğinden geçecektir.

Dolgu ile terleme tedavisi kaç yaşında yapılır?

Yaş sınırlaması yoktur. Ergenlik dönemi sona erdikten sonra her yaşta uygulanabilir.

Dolgu ile terleme tedavisi sonrasında banyo yapılır mı?

Uygulamanın üzerinden 4 saat geçtikten sonra banyo yapılabilir.

Dolgu ile terleme tedavisinin etkisi uzatılabilir mi?

Dolgu maddesi zamanla vücut tarafından emilir. Bu süre kişiye göre değişmektedir.

Dolgu ile terleme tedavisi etkisini ne zaman gösterir?

Dolgu uygulamasından 3 gün sonra tedavi etkisini göstermeye başlar.

Dolgu ile terleme tedavisi sonrası nelere dikkat etmeli?

İlk 4 saat uygulama yapılan bölgenin korunması yeterlidir.

Terleme tedavisinde ne kadar dolgu maddesi kullanılır?

Uygulama yapılacak bölgeye göre değişmektedir.

Dolgu ile terleme tedavisi kaç seans uygulanır?

Tek seanslık bir işlemdir.

Dolgu ile terleme tedavisinden kimler faydalanmalı?

Terlemeye bağlı sıkıntı yaşayan herkes bu tedaviden faydalanabilir.

1 Puan2 Puan3 Puan4 Puan5 Puan (37 votes, average: 4,89 out of 5)