Boyun Germe

Senelerin geçmesi, yaşın ilerlemesinin ve yer çekimi kavramının etkisi ile boyun bölgesinde sarkmalar meydana gelebilmektedir. Kişinin rahatsızlık duyduğu bu durumu düzeltmek için boyun germe işlemi, boyun bölgesine liposuction ya da platismal bantlara plikasyon gibi estetik operasyonlar düzenlenebilmektedir.

• Cilt gevşekliğine sebep veren genetik etkili hastalıklar
  • Çene kemiğinin olması gerekenden daha az gelişmesi
  • Normal kilonun üzerine çıkarak derinin genişlemesi
  • Çok fazla kilo değişimi ile deride deformasyon oluşması
  • Yaşın ilerlemesi ile birlikte yanak derisinin aşağıya doğru sarkmaya başlaması
  • Cildin esnekliğini kaybetmesi ve gevşemeye başlaması.

Bu nedenler yüzünden çene kısmı dolgun ve sarkık bir hal alabilir.

Boyun Germe Ameliyatı Nedir?

Kişinin yüzünde, boynunda oluşan estetiklikten uzak ve daha yaşlı bir görüntü veren sarkmaların kulak arkasından saçlı deriye doğru minik bir kesik açılarak kasların yukarı doğru çekilmesi işlemidir.

Ne İçin Yapılır?

Hastanın yüzünde oluşan sarkık ve estetik olmayan daha yaşlı bir görüntüden dolayı rahatsızlık duyması sonucu, kişinin isteği üzerine hastanın yaşı, cildinin esnekliği, ne kadar sarktığı ve en önemlisi hastanın istek ve beklentileri göz önüne alınarak boyun germe ameliyatı uygulanır. Boyun germe ameliyatındaki amaç, hastanın çene hattının düzleştirilerek sarkmadan kurtulmasıdır.

Kimler Yaptırabilir?

Aşırı sigara, alkol tüketen ve şeker hastalığı gibi sistematik hastalığı olan kişiler için bu operasyon önerilmemektedir. Bunlara ek olarak, kişi daha önceden boyun bölgesinden herhangi bir cerrahi işlem geçirmişse operasyon yine ertelenebilmektedir. Bu duruma karar verebilmek için bir uzman doktora danışarak detaylı bir bilgi alınmalıdır.

Nasıl Yapılır?

Bu ameliyatta kulak önünden ve kulak arkasından v şeklinde bir kesi yapılır. Yüz ve boyun derisi serbest hale getirilir. Mimikleri oluşturan kasların olduğu yumuşak doku dikişler vasıtası ile yukarı doğru asılır. Kulak önü ve arkasından kesiler açıldığı için bu noktalarda belli belirsiz minik biz iz oluşmaktadır.

Cerrahi İşlem Ne Kadar Sürer?

Boyun germe ameliyatları genel anestezi altında yapılmaktadır. Ameliyat süresi yaklaşık olarak 2 saattir ve etkisi hemen görülür. Ağrısız ve morarma sıfırdır. Boyun kısmının altında kan birikimi olmaması amacıyla cilt altına dren yerleştirilmektedir ve 1 gün sonra bunlar çıkartılmaktadır. Ayrıca dikişler yaklaşık 1 haftada iyileşir ve boyun bölgesinde oluşan şişlikler de 1 haftadan sonra azalmaya başlar. Yani hasta, ameliyattan 1 hafta sonra normal yaşantısına tekrar dönebilmektedir. Bu operasyonun tek kötü yanı 1 hafta boyunca başı ve boynu saracak sıkı bir bandaj takılmasıdır. Etkisi hemen görülür, ağrısız ve morarma sıfırdır.

Boyun Germe

• Cilt gevşekliğine sebep veren genetik etkili hastalıklar
  • Çene kemiğinin olması gerekenden daha az gelişmesi
  • Normal kilonun üzerine çıkarak derinin genişlemesi
  • Çok fazla kilo değişimi ile deride deformasyon oluşması
  • Cildin esnekliğini kaybetmesi ve gevşemeye başlaması.

Bu nedenler yüzünden çene kısmı dolgun ve sarkık bir hal alabilir.

Boyun Germe Ameliyatı Nedir?

Boyun Germe Ameliyatı Ne İçin Yapılır?

Kimler Boyun Germe Ameliyatı Yaptırabilir?

Nasıl Yapılır?

Cerrahi İşlem Ne Kadar Sürer?

Varsa Mesajınız
1 Puan2 Puan3 Puan4 Puan5 Puan (27 votes, average: 4,96 out of 5)